EDS clan

You have a clan? You want to start a clan? Get a clan site, might as well be here.

Resident clans also have first dibs on freespace on the tournament server, when available for scrims and other bouts of gaming skill.
User avatar
Drkpunisher
Forum Member
Posts: 110
Joined: June 5th, 2008, 3:18 am
Favorite Game: Call of Duty 2
Xfire Name: Drkpunisher
Location: Sydney, Australia
Contact:

Re: EDS clan

Post by Drkpunisher » November 29th, 2008, 6:46 pm

Sorry guys for being away but my computer still isnt fixed ><".

Im doing work experience at a computer store so hopefully ill get it fixed then and back to cod2 :D

Anyways... :o why am i not on there martyn??
ImageImage
Image

User avatar
EDS Martyn
Forum Member
Posts: 488
Joined: April 11th, 2008, 3:14 pm
Favorite Game: Call of Duty 2
Location: Oxford, england
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: EDS clan

Post by EDS Martyn » November 30th, 2008, 4:47 am

i thought ya'd left cod2 lol

ok drk is part of it :) can an admin make this a forum plz?

User avatar
EdsEliteSerene
Forum Member
Posts: 14
Joined: October 22nd, 2008, 8:12 pm
Favorite Game: Call of Duty 2
Location: Albany, New York
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: EDS clan

Post by EdsEliteSerene » November 30th, 2008, 5:18 am

I say yes and I agree to the forum =D
From This Moment On...We shed no more tears..ALL THAT WE SHED! IS BLOOD!

Image

User avatar
Fiba
A2G Police
Posts: 1280
Joined: August 30th, 2008, 5:36 am
Favorite Game: Call of Duty 2
Xfire Name: 2505066
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: EDS clan

Post by Fiba » November 30th, 2008, 8:17 am

:o Martyn im gonna knock u out :!:
And now Ladies and Gentlemen in your right corner
Weighing in at an even 215 pounds
Residing from the South Russia
Maintaning 39 wins 40 knockouts and no losses
It's the undisputed call of duty champion of the world!!

Fibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Image

User avatar
Deadkill131
Posts: 1
Joined: April 13th, 2009, 5:11 am
Favorite Game: Call of Duty 2
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: EDS clan

Post by Deadkill131 » April 13th, 2009, 5:26 am

Hey guys :D

User avatar
A2G Zrr97
Forum Member
Posts: 206
Joined: July 28th, 2009, 3:54 pm
Favorite Game: Call of Duty 2
Xfire Name: Zrr97
Location: Arizona
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: EDS clan

Post by A2G Zrr97 » August 14th, 2009, 1:41 am

Martyn why am i not on there? EDS Elite Zrr97
"May God have mercy on my enemies because I wont." [A2g]Zrr97

User avatar
General Ace100
Forum Member
Posts: 2022
Joined: May 29th, 2008, 6:42 pm
Favorite Game: Call of Duty 2
Xfire Name: RaidazGeneral
Location: I'm with Waldo!!!!!!!!!!
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: EDS clan

Post by General Ace100 » August 16th, 2009, 10:40 am

A2G Zrr97 wrote:Martyn why am i not on there? EDS Elite Zrr97
were you on a2gaming back in november 2008?
Image
Image
God I love this Sig SO MUCH!!!!!!!!!!!!!
Image
PistolAssassin
Image
Image

User avatar
C r o s b y
The Beast
Posts: 3439
Joined: April 22nd, 2008, 5:42 pm
Favorite Game: Call of Duty 2
Xfire Name: ptwarriors315
Location: Pittsburgh
Contact:

Re: EDS clan

Post by C r o s b y » August 16th, 2009, 5:45 pm

My guess would be he never edited it.
Wave goodbye to your head, wanker!

[URL=http://img156.imageshack.us/i/228018101 ... 43568.jpg/]Image

Image

Image

Image

yeah
Forum Member
Posts: 16
Joined: August 9th, 2010, 7:20 pm
Favorite Game: Call of Duty 2
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: EDS clan

Post by yeah » February 20th, 2011, 4:01 pm

BUMMMPPPPPPP

Marty wtf man. It took me a long friggin time to find this. Holy crap. Now explain to me.......everything I asked you!

User avatar
EDS Martyn
Forum Member
Posts: 488
Joined: April 11th, 2008, 3:14 pm
Favorite Game: Call of Duty 2
Location: Oxford, england
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: EDS clan

Post by EDS Martyn » February 20th, 2011, 4:24 pm

yeah wrote:BUMMMPPPPPPP

Marty wtf man. It took me a long friggin time to find this. Holy crap. Now explain to me.......everything I asked you!
what was that again? lol

yeah
Forum Member
Posts: 16
Joined: August 9th, 2010, 7:20 pm
Favorite Game: Call of Duty 2
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: EDS clan

Post by yeah » February 20th, 2011, 5:06 pm

A) May I join
B) Whats the process
C) Explain everything

User avatar
EDS Martyn
Forum Member
Posts: 488
Joined: April 11th, 2008, 3:14 pm
Favorite Game: Call of Duty 2
Location: Oxford, england
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: EDS clan

Post by EDS Martyn » February 20th, 2011, 6:42 pm

yeah wrote:A) May I join
B) Whats the process
C) Explain everything
A) aight, u seen the rq?
B) need ur msn/steam ID
C) we play cod2 lol

Post Reply
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable